Ceny od producenta

Bezpieczne płatności

Eskpresowa wysyłka

Program lojalnościowy

baner przedstawiający wartości

pakujto.pl na targach TAROPAK'23 w Poznaniu

Między 26 a 28 września 2023 roku odbędą się w Poznaniu coroczne Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania, na których w tym roku pojawimy się po raz pierwszy jako wystawca. Zaprezentujemy na nich portfolio produktów w ofercie naszego sklepu oraz możliwości jako producent foli bąbelkowej, folii stretch oraz producent pianki PE.

Liczymy również na poznanie nowych, interesującuch produktów, które moglibyśmy wprowadzić do oferty, a także perspektywę zakupu nowych maszyn do ich produkcji. Prowadząc naszą działalność przekonaliśmy się już, że własna produkcja pozwala na zaoferowanie bardziej dopasowanych do potrzeb klientów produktów oraz kontrolę nad ich jakością oraz dostawami.

Na co będziemy patrzeć?

Choć targi takie obejmują bardzo szeroki zakres tematyczny związany z branżą opakowaniową, nasza firma skupi się głównie na eksploracji kilku z nich, które nas szczególnie interesują.

Opakowania dla e-commerce

Uważnie śledzimy prognozy dotyczące tego segmentu branży opakowaniowej, które są bardziej niż optymistyczne zarówno pod względem biznesowym jak i wprowadzanych innowacji. Nie ukrywamy, że wiążemy z tym segmentem wielkie nadzieje i dążymy do tego, aby w nieodległej przyszłości stać się dostawcą pierwszego wyboru dla firm prowadzących sprzedaż wysyłkową.

Tematykę opakowań e-commerce zgłębialiśmy już na naszym blogu:

Lub artykułach gościnnych w innych mediach:

Niewykluczone, że sporo uwagi poświęcimy też opakowaniom do żywności, gdyż jak pisaliśmy: “Praktycznie każdy aspekt rzeczywistości, od lock-down’ów, giga-urbanizację, brak czasu, problemy komunikacyjne, a nawet niechęć do wychodzenia z domu powoduje, że pakowana żywność staje się standardem, a nie opcją.”

Wysłać można już niemal wszystko, na dodatek z niemal każdego miejsca globu, w terminach zbliżonych do wysyłania czegoś Pocztą Polską. Pomimo ocieplenia klimatu planety i nawoływania do ograniczenia transportu towarów na duże odległości, statystyki, prognozy i inwestycje czynione np. w infrastrukturę paczkomatową wskazują na trend idący w przeciwnym kierunku. Towary będą w coraz większym stopniu dostarczane pod dom.

Eko-opakowania

Wspomniany wyżej trend wysyłkowy próbuje się zrównoważyć stosowaniem ekologicznych opakowań, aby uniknąć lub chociaż możliwie ograniczyć produkcję odpadów, które trafiają ostatecznie do oceanów lub atmosfery.

Jakkolwiek nie jest to rozwiązanie problemu niszczenia planety, to jednak je ogranicza i choćby z tego powodu warto iść tą ścieżką. Od początku istnienia pakujto.pl przyjęliśmy zasadę, że nie łączymy ze sobą materiałów, które uniemożliwiłyby skuteczny ich recykling. Nie wszystko bowiem, co oddzielnie podlega temu procesowi, po połączeniu też się do niego nadaje. Duża część produktów naszej oferty powstaje również z przetworzenia surowców wtórnych.

Więcej na ten temat można również znaleźć we wpisie “Ekologiczne rozwiązania opakowaniowe jako marketingowe eldorado”

Etykiety

Interesują nas z czysto biznesowego punktu widzenia. Paczki wymagają komunikowania się na wielu etapach transportu z ludźmi, którzy za nie odpowiadają. Czy to poprzez komunikaty ostrzegawcze lub nawołujące do specjalnego traktowania lub troski, etykiety związane z cyfryzacją, czy poprzez już bardziej związane z doświadczeniem użytkownika i marketingiem marki etykiety skierowane do odbiorcy końcowego z opisem produktu i ewentualnymi dalszymi instrukcjami.

Wykłady

Chyba najbardziej przyjemna część targów, jeśli ktoś lubi studiować. W zeszłym roku można było posłuchać między innymi o tym jaka jest rola neuromarketingu w badaniach zachowań konsumentów, czy opakowanie ma znaczenie i na co konsumenci zwracają uwagę podczas zakupów. Mimo, iż często nie dotyczy to bezpośrednio działalności naszej firmy, to po prostu warto posłuchać ciekawego wykładu, który może poszerzyć horyzonty, podsunąć nową perspektywę czy pomysł. Gorąco polecamy!

Co można zobaczyć u nas?

Mimo, że nikt od nas nie jest w tym roku prelegentem, to oczywiście chętnie podzielimy się doświadczeniami czy spostrzeżeniami, a nawet obawami z każdym chętnym do rozmowy. Wystarczy odwiedzić nasze stoisko.

Można będzie porozmawiać bezpośrednio z CEO pakujto.pl – Romanem Synowcem. Oczywiście nie sugerujemy, że jest to jakaś atrakcja turystyczna, tylko możliwość uzyskania informacji z “pierwszej ręki” i w przypadku zainteresowania współpracą, możliwość omówienia detali od razu razu na miejscu oraz poznania się osobiście.

Oferujemy opakowania i materiały opakowaniaowe dla firm z zakresu między innymi kosmetyki, farmacji, meblarstwa, motoryzacji, ogrodnictwa, przemysłu spożywczego i sklepów e-commerce.

A także wiele innych…

Roman Synowiec - Dyrektor Operacyjny

Roman Synowiec

Dyrektor Operacyjny

Roksana Maison

Kierownik e-commerce

Share this post