Najnowsze wpisy

  • Jak dobierać rękawice robocze i ochronne?
    Layer

    Jak dobierać rękawice robocze i ochronne?

    Z pewnością nie raz zastanawiałeś się, dlaczego w marketach budowlanych jest AŻ TAKI wybór, na pozór, podobnych do siebie rękawic ochronnych. Jeśli do tej pory wybierałeś je “na oko” i “macanie” to lepiej przeczytaj ten poradnik.

  • Tabele norm i oznakowania ochronnych rękawic roboczych
    Layer

    Tabele norm i oznakowania ochronnych rękawic roboczych

    Sprawdź parametry, które ułatwią Ci dobranie właściwych rękawic ochronnych.

  • Sprawdź, jak prawidłowo segregować odpady z materiałów opakowaniowych w magazynie
    Layer

    Sprawdź, jak prawidłowo segregować odpady z materiałów opakowaniowych w magazynie

    Niejednokrotnie zastanawiasz się pewnie w swoim domu, do którego kosza powinny trafić niektóre śmieci. W magazynie sytuacja bywa podobna – pracownicy mogą mieć trudność z poprawnym zarządzaniem odpadami, co może prowadzić do niepotrzebnych nieporozumień, czy też sankcji. Dlatego ważne jest, żeby znać zasady segregacji i wdrażać je w codziennej pracy.

  • Najczęstsze błędy w pakowaniu produktów o ostrych brzegach, których możesz uniknąć!
    Layer

    Najczęstsze błędy w pakowaniu produktów o ostrych brzegach, których możesz uniknąć!

    Dziś skupimy się na nietypowych produktach, których pakowanie wymaga nie tylko precyzji, ale również zrozumienia właściwości pakowanego produktu.

  • "W co ja się wpakowałem?" Overpacking & underpacking w sklepie Franka
    Layer

    "W co ja się wpakowałem?" Overpacking & underpacking w sklepie Franka

    Franek przeanalizował uwagi zgłaszane przez klientów w komentarzach i ku swojemu zaskoczeniu odkrył, że większość dotyczy niedopasowania opakowania wtórnego do rozmiarów produktu, czasem zbyt dużego wysiłku potrzebnego do odpakowania przesyłki ze wszystkich warstw folii czy innego “zabezpieczacza”, a nawet tego, że dany wypełniacz nie jest… starą gazetą lub podobnym odpadem.

  • Opakowania do wysyłki, czyli co musisz wiedzieć o pakowaniu produktów, gdy prowadzisz e-commerce?
    Layer

    Opakowania do wysyłki, czyli co musisz wiedzieć o pakowaniu produktów, gdy prowadzisz e-commerce?

    Nieustający wzrost liczby osób kupujących w sklepach internetowych sprawia, że napotykamy co rusz nowe problemy logistyczne i operacyjne, gdzie jednym z ważniejszych kryteriów jest proces pakowania i wysyłania produktów do konsumentów. Jakie wyzwania w pakowaniu produktów do wysyłki spotykamy w branży e-commerce i jakie rozwiązania rekomendujemy?

  • Jak zabezpieczyć towar o masie powyżej 30 kg?
    Layer

    Jak zabezpieczyć towar o masie powyżej 30 kg?

    Dowiedz się, jak skutecznie zabezpieczyć ciężkie przesyłki powyżej 30 kg, aby zapewnić ich bezpieczny transport i uniknąć uszkodzeń.

  • Ile kosztuje folia bąbelkowa
    Layer

    Ile kosztuje folia bąbelkowa

    Nadajesz dużo paczek i zależy ci na skutecznym, a jednocześnie niedrogim zabezpieczeniu wysyłanego towaru? W tym celu wykorzystaj folię bąbelkową w rolce, arkuszach, lub w formie worków czy kopert bąbelkowych. Tylko, ile taka folia bąbelkowa kosztuje? Sprawdź!

  • Międzynarodowe symbole na paczkach - przewodnik
    Layer

    Międzynarodowe symbole na paczkach - przewodnik

    Symbole na opakowaniach mogą uchronić zarówno plecy pracownika, jak i CEO przed nieporządanymi zdarzeniami.

  • Peaki sprzedażowe – jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?
    Layer

    Peaki sprzedażowe – jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?

    Obszar zwrotów wymaga wdrożenia pewnych działań, które mogą być wyzwaniem, przed którym właśnie stoisz. Dlatego w tym wpisie skupimy się na tym, jak zmniejszyć liczbę zwrotów, szczególnie teraz, gdy przed nami czas świątecznych zakupów, czyli peaki sprzedażowe, co łączy się również z zwiększeniem liczby zwrotów. I choć wzmożony ruch na stronie, więcej zamówień i perspektywa zwiększonych przychodów mogą być ekscytujące, to za tymi korzyściami często stoją wyzwania, które mogą obniżyć te zyski, tj. wspomniane zwroty.

  • Opakowaniowy glow up, czyli jak przygotować świąteczne pakowanie paczek dla klientów?
    Layer

    Opakowaniowy glow up, czyli jak przygotować świąteczne pakowanie paczek dla klientów?

    Święta to wyjątkowy czas w roku, który daje firmom możliwość wyróżnienia się i nawiązania bliższej relacji z klientami. Pakowanie paczek w bardziej świąteczny sposób to nie tylko sposób na zaskoczenie odbiorców, ale także doskonała strategia marketingowa. Przy odpowiednim podejściu do tematu możesz zamienić standardowe przesyłki w nośnik wyjątkowych emocji i wartości Twojej marki.

  • Przewodnik po automatach paczkowych w Polsce: wymiary, możliwości i korzyści dla B2B i klientów indywidualnych
    Layer

    Przewodnik po automatach paczkowych w Polsce: wymiary, możliwości i korzyści dla B2B i klientów indywidualnych

    Pakowanie paczek wysyłanych przez automaty paczkowe może być dla pracowników magazynów sporym wyzwaniem. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie z najważniejszymi informacjami o wymiarach i wadze paczek akceptowanych przez różnych operatorów.

|<1234>|
Showing 25 to 36 of 37 (4 Pages)
Blog navigation