MANIFEST MARKI
W PakujTo wierzymy w to, że proces zamawiania materiałów opakowaniowych do firm może być równie prosty i bezproblemowy jak codzienne zakupy. Wiemy, że w biznesie każda minuta kosztuje, a optymalne wykorzystanie czasu, pomaga w stabilnym rozwoju firmy.

Upraszczamy proces zakupowy
Zachowania i przyzwyczajenia kupców, właścicieli firm i kierowników magazynów stale się zmieniają. Ważne stają się możliwość samoobsługi, dostępność produktów na wywołanie i szeroki asortyment, który można zamówić w jednym miejscu i o dowolnej porze – bez każdorazowego kontaktu z doradcą handlowym.
Naszym celem jest nieustanne dążenie do upraszczania i optymalizacji procesu zakupowego.
- Intuicyjny i przyjazny w odbiorze interfejs
- Powtarzalność i przewidywalność poszczególnych etapów zamawiania produktów oraz
- Umożliwienie zautomatyzowania części czynności
To kierunek naszego rozwoju.
Szanujemy Twoją Niezależność
Chcemy, abyś wracając na naszą platformę czuł(a) niezależność, a jednocześnie w każdej chwili, gdy tego potrzebujesz, otrzymał(a) wsparcie naszego zespołu. Nie każdy bowiem musi znać specyfikacje wszystkich zamawianych produktów. Czasem drobny element robi ogromną różnicę w użytkowaniu materiałów opakowaniowych, dlatego każdego dnia dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby ułatwiać Ci wybór najlepszych dla Ciebie rozwiązań.
Odrzucamy bylejakość
Nie mniej istotne jest dla nas to, co sprzedajemy. Jako marka stworzona przez Mac-Graf - polskiego producenta z 30-letnim doświadczeniem wiemy, że wysoka i powtarzalna jakość produktów buduje w biznesie zaufanie. Z tego powodu nie akceptujemy półśrodków i oprócz standaryzacji własnej produkcji, dokładnie weryfikujemy każdego dostawcę, którego produkty wprowadzamy do naszej oferty. Nie chcemy bowiem, abyś tracił swój czas na nieudane testy.



Troszczymy się o środowisko
Zdajemy sobie sprawę z tego, że codziennie do naszego środowiska trafiają kolejne opakowania po nabywanych przez konsumentów produktach. Choć zabezpieczenie przesyłki jest istotne i bez nich transport tego, co sprzedajesz nie jest możliwy, to przykładamy ogromną uwagę do tego, aby sprzedawać opakowania nadające się do recyklingu. Chcemy minimalizować obciążenie środowiska i wspierać firmy w realnym wdrażaniu polityki proekologicznej.
W swojej komunikacji dzielimy się także konkretnymi poradami na temat tego, jakie zmiany w systemie pakowania możesz wprowadzić, aby dbanie o środowisko przez Twoją organizację było dużo łatwiejsze.
Porady expertów
Zamawiasz pierwszy raz? A może chcesz kupować efektywniej? Nasi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem i podpowiadają, jak kupować taniej i optymalizować czas pakowania w Twoim biznesie.
Przeczytaj na blogu
Wysokie koszty opakowań w e-commerce – jak skutecznie je obniżyć bez utraty jakości?
Opakowania są nieodzownym elementem e-commerce, chroniącym produkty w czasie transportu i wpływającym na pierwsze wrażenie klienta. Wysokie i stale zresztą rosnące koszty opakowań mogą jednak stanowić znaczne obciążenie dla budżetów firm. Czy można skutecznie obniżyć te wydatki, nie rezygnując z jakości?

Ochronna folia samoprzylepna – zaawansowane rozwiązania dla nowoczesnego przemysłu
Ochronna folia samoprzylepna to wszechstronne rozwiązanie stosowane w wielu gałęziach przemysłu do zabezpieczania produktów przed uszkodzeniami. Artykuł omawia ewolucję technologii folii ochronnych, ich rodzaje i specyfikację, a także zastosowanie w kluczowych sektorach przemysłu, takich jak metalurgia, szklarstwo, tworzywa sztuczne, meblarstwo i motoryzacja. Przedstawia kryteria wyboru optymalnej folii, technologie aplikacji i usuwania, wpływ na zrównoważony rozwój oraz przyszłe trendy w tej dziedzinie. Liczne studia przypadków potwierdzają efektywność stosowania folii ochronnych, co przekłada się na redukcję kosztów i zwiększenie zadowolenia klientów.