Najnowsze wpisy

  • Opakowania do wysyłki, czyli co musisz wiedzieć o pakowaniu produktów, gdy prowadzisz e-commerce?
    Layer

    Opakowania do wysyłki, czyli co musisz wiedzieć o pakowaniu produktów, gdy prowadzisz e-commerce?

    Nieustający wzrost liczby osób kupujących w sklepach internetowych sprawia, że napotykamy co rusz nowe problemy logistyczne i operacyjne, gdzie jednym z ważniejszych kryteriów jest proces pakowania i wysyłania produktów do konsumentów. Jakie wyzwania w pakowaniu produktów do wysyłki spotykamy w branży e-commerce i jakie rozwiązania rekomendujemy?

  • Jak zabezpieczyć towar o masie powyżej 30 kg?
    Layer

    Jak zabezpieczyć towar o masie powyżej 30 kg?

    Dowiedz się, jak skutecznie zabezpieczyć ciężkie przesyłki powyżej 30 kg, aby zapewnić ich bezpieczny transport i uniknąć uszkodzeń.

  • Ile kosztuje folia bąbelkowa
    Layer

    Ile kosztuje folia bąbelkowa

    Nadajesz dużo paczek i zależy ci na skutecznym, a jednocześnie niedrogim zabezpieczeniu wysyłanego towaru? W tym celu wykorzystaj folię bąbelkową w rolce, arkuszach, lub w formie worków czy kopert bąbelkowych. Tylko, ile taka folia bąbelkowa kosztuje? Sprawdź!

  • Międzynarodowe symbole na paczkach - przewodnik
    Layer

    Międzynarodowe symbole na paczkach - przewodnik

    Symbole na opakowaniach mogą uchronić zarówno plecy pracownika, jak i CEO przed nieporządanymi zdarzeniami.

  • Peaki sprzedażowe – jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?
    Layer

    Peaki sprzedażowe – jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?

    Obszar zwrotów wymaga wdrożenia pewnych działań, które mogą być wyzwaniem, przed którym właśnie stoisz. Dlatego w tym wpisie skupimy się na tym, jak zmniejszyć liczbę zwrotów, szczególnie teraz, gdy przed nami czas świątecznych zakupów, czyli peaki sprzedażowe, co łączy się również z zwiększeniem liczby zwrotów. I choć wzmożony ruch na stronie, więcej zamówień i perspektywa zwiększonych przychodów mogą być ekscytujące, to za tymi korzyściami często stoją wyzwania, które mogą obniżyć te zyski, tj. wspomniane zwroty.

  • Opakowaniowy glow up, czyli jak przygotować świąteczne pakowanie paczek dla klientów?
    Layer

    Opakowaniowy glow up, czyli jak przygotować świąteczne pakowanie paczek dla klientów?

    Święta to wyjątkowy czas w roku, który daje firmom możliwość wyróżnienia się i nawiązania bliższej relacji z klientami. Pakowanie paczek w bardziej świąteczny sposób to nie tylko sposób na zaskoczenie odbiorców, ale także doskonała strategia marketingowa. Przy odpowiednim podejściu do tematu możesz zamienić standardowe przesyłki w nośnik wyjątkowych emocji i wartości Twojej marki.

  • Przewodnik po automatach paczkowych w Polsce: wymiary, możliwości i korzyści dla B2B i klientów indywidualnych
    Layer

    Przewodnik po automatach paczkowych w Polsce: wymiary, możliwości i korzyści dla B2B i klientów indywidualnych

    Pakowanie paczek wysyłanych przez automaty paczkowe może być dla pracowników magazynów sporym wyzwaniem. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie z najważniejszymi informacjami o wymiarach i wadze paczek akceptowanych przez różnych operatorów.

  • Jak materiały opakowaniowe wspierają branżę budowlaną i remontową?
    Layer

    Jak materiały opakowaniowe wspierają branżę budowlaną i remontową?

    W budownictwie i remontach, tak jak w każdej dziedzinie życia, odpowiednie przygotowanie to podstawa sukcesu. Właściwa ochrona powierzchni, narzędzi i materiałów podczas realizacji to zabezpieczenie finansowe i jakościowe. Materiały opakowaniowe świetnie sprawdzają się jako warstwa chroniąca, ale nie tylko. Przyjrzyjmy się, jak materiały opakowaniowe mogą wesprzeć projekty budowlane i remontowe.

|<1234
Showing 37 to 44 of 44 (4 Pages)
Blog navigation