FAQ
Poniżej znajdziesz zestawienie najczęściej zadawanych pytań dotyczących obsługi zamówień.
Jeśli nie znajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi, prosimy o kontakt.
Dostawa
Jakim kurierem zostanie wysyłane zamówienie?
Zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są kurierami DHL, GLS lub inPost
Jaki rozmiar paczki jest wysyłany GLS, a jaki DHL?
GLS – suma obwodu paczki nie może przekraczać 300 cm, a najdłuższy bok max 100 cm, max waga 31,5 kg.
DHL – max wymiary paczki to 120x60x60 cm, max waga 31,5kg
Do której godziny trzeba złożyć zamówienie, żeby paczka wyszła tego samego dnia?
Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze realizowane są tego samego dnia.
Kiedy przesyłka do mnie dotrze?
Status przesyłki można sprawdzić w linku zawierającym informacje o zamówieniu, w zakładce:
Informacje > Paczki > Śledzenie
Jest on wysyłany w wiadomości na e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
Dostarczenie przesyłki zajmuje przeważnie od 2 do 4 dni roboczych.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Po złożeniu zamówienia, w celu zmiany adresu dostawy, które nie zostało jeszcze spakowane, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
W celu zmiany adresu dostawy wysłanego zamówienia należy kontaktować się z przewoźnikiem.
Płatności
Czy jeśli dokonuję zakupu na stronie to mogę opłacić zamówienie przez proformę? W jaki sposób mogę wygenerować proformę?
Tak, zamówienie można opłacić za pomocą przedpłaty.
Podczas składania zamówienia, w metodach płatności należy wybrać pole “Przedpłata – proforma”.
Proformę można pobrać z linku zawierającym informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Nie pobrałem proformy podczas składania zamówienia, czy mogę pobrać ją ponownie?
Oczywiście – proformę można pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia.
Zamówienia
Otrzymałem paragon. Czy mogę prosić o wystawienie faktury?
Podczas składania zamówienia nie zostały podane dane do faktury i zgodnie z obecnym prawem został utworzony paragon imienny.
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?
Fakturę można pobrać poprzez link zawierający informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Czy do przesyłki dołączona jest faktura?
Faktura zostanie wysłana na maila.
Można ją również pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej na e-mail podany podczas składania zamówienia.
Dokument znajduję się w zakładce “Informacje”.
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Oczywiście. Podczas składania zamówienia, po przejściu do koszyka, w polu “Wysyłka” należy wybrać opcję “Odbiór Osobisty”
Punkt odbioru:
- Magazyn i odbiory osobiste
- ul. Bydgoskich Przemysłowców 21
- 85-862 Bydgoszcz
- Tel: 781 511 701
Podczas składania zamówienia podałem błędne dane do faktury albo nie podałem danych do faktury. Czy można to zmienić?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane możliwa jest zmiana danych.
W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.