Ceny od producenta

Bezpieczne płatności

Eskpresowa wysyłka

Program lojalnościowy

FAQ

Poniżej znajdziesz zestawienie najczęsciej zadawyn pytań dotyczących obsługi zamówień.

Jeśli nie znajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi, prosimy o kontakt.

Dostawa

Zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są kurierami Pocztex48, GLS lub inPost

GLS – suma obwodu paczki i najdłuższego boku nie może przekraczać 300 cm, max waga 31,5 kg.

Poczta Polska – suma wszystkich boków (szerokość + wysokość + długość) max. 250 cm przy czym najdłuższy bok max. 120 cm.

Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze realizowane są tego samego dnia.

Status przesyłki można sprawdzić w linku zawierającym informacje o zamówieniu, w zakładce:

Informacje > Paczki > Śledzenie

Jest on wysyłany w wiadomości na e-mail podany podczas składania zamówienia.

Dostarczenie przesyłki zajmuje przeważnie od 2 do 4 dni roboczych.

Po złożeniu zamówienia, w celu zmiany adresu dostawy, które nie zostało jeszcze spakowane, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

+48 781 511 701

W celu zmiany adresu dostawy wysłanego zamówienia należy kontaktować się z przewoźnikiem.

Płatności

Tak, zamówienie można opłacić za pomocą przedpłaty.

Podczas składania zamówienia, w metodach płatności należy wybrać pole “Przedpłata – proforma”.

Proformę można pobrać z linku zawierającym informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.

Oczywiście – proformę można pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia.

Zamówienia

Podczas składania zamówienia nie zostały podane dane do faktury i zgodnie z obecnym prawem został utworzony paragon imienny.

Fakturę można pobrać poprzez link zawierający informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.

Faktura zostanie wysłana na maila.

Można ją również pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej na e-mail podany podczas składania zamówienia.

Dokument znajduję się w zakładce “Informacje”.

Oczywiście. Podczas składania zamówienia, po przejściu do koszyka, w polu “Wysyłka” należy wybrać opcję “Odbiór Osobisty”

Punkt odbioru:

  • Magazyn i odbiory osobiste
  • ul. Toruńska 151
  • (wyjazd od ul. Spornej)
  • 85-880 Bydgoszcz

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane możliwa jest zmiana danych.

W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

+48 781 511 701