Poniżej znajdziesz zestawienie najczęsciej zadawyn pytań dotyczących obsługi zamówień.
Jeśli nie znajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi, prosimy o kontakt.

Dostawa
Jakim kurierem zostanie wysyłane zamówienie?
Zamówienia w zależności od gabarytów wysyłane są kurierami Pocztex48, GLS lub inPost
Jaki rozmiar paczki jest wysyłany GLS, a jaki Pocztą Polską?
GLS – suma obwodu paczki i najdłuższego boku nie może przekraczać 300 cm, max waga 31,5 kg.
Poczta Polska – suma wszystkich boków (szerokość + wysokość + długość) max. 250 cm przy czym najdłuższy bok max. 120 cm.
Do której godziny trzeba złożyć zamówienie, żeby paczka wyszła tego samego dnia?
Zamówienia złożone do 12:00 w dni robocze realizowane są tego samego dnia.
Kiedy przesyłka do mnie dotrze?
Status przesyłki można sprawdzić w linku zawierającym informacje o zamówieniu, w zakładce:
Informacje > Paczki > Śledzenie
Jest on wysyłany w wiadomości na e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
Dostarczenie przesyłki zajmuje przeważnie od 2 do 4 dni roboczych.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Po złożeniu zamówienia, w celu zmiany adresu dostawy, które nie zostało jeszcze spakowane, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
W celu zmiany adresu dostawy wysłanego zamówienia należy kontaktować się z przewoźnikiem.
Płatności
Czy jeśli dokonuję zakupu na stronie to mogę opłacić zamówienie przez proformę? W jaki sposób mogę wygenerować proformę?
Tak, zamówienie można opłacić za pomocą przedpłaty.
Podczas składania zamówienia, w metodach płatności należy wybrać pole “Przedpłata – proforma”.
Proformę można pobrać z linku zawierającym informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Nie pobrałem proformy podczas składania zamówienia, czy mogę pobrać ją ponownie?
Oczywiście – proformę można pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia.
Zamówienia
Otrzymałem paragon. Czy mogę prosić o wystawienie faktury?
Podczas składania zamówienia nie zostały podane dane do faktury i zgodnie z obecnym prawem został utworzony paragon imienny.
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?
Fakturę można pobrać poprzez link zawierający informacje o zamówieniu, który wysłany został w wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia.
Czy do przesyłki dołączona jest faktura?
Faktura zostanie wysłana na maila.
Można ją również pobrać poprzez link dołączony do wiadomości wysłanej na e-mail podany podczas składania zamówienia.
Dokument znajduję się w zakładce “Informacje”.
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Oczywiście. Podczas składania zamówienia, po przejściu do koszyka, w polu “Wysyłka” należy wybrać opcję “Odbiór Osobisty”
Punkt odbioru:
- Magazyn i odbiory osobiste
- ul. Toruńska 151
- (wyjazd od ul. Spornej)
- 85-880 Bydgoszcz
Podczas składania zamówienia podałem błędne dane do faktury albo nie podałem danych do faktury. Czy można to zmienić?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane możliwa jest zmiana danych.
W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.